Reklamácie
Riešenie reklamácií :
A. Tovar v zásielke prišiel poškodený
Ak zistíte poškodenie tovaru v zásielke, je potrebné čo najskôr, najneskôr však do dvoch dní nahlásiť poškodenie balíka, prikladáme link: Hlásenie poškodenia zásielky doručovanej SPS kuriérskou službou. Mobilom si urobte dokumentáciu poškodenia, odfoťte si aj štítok na balíku s číslom zásielky. Hneď ako sa k nám email s potvrdením hlásenia dostane, budeme vás telefonicky kontaktovať aby sme s vami dohodli zaslanie nového tovaru. Riešenie celej škodovej udalosti už potom bude našou starosťou.
B. Reklamácia tovaru v záručnej lehote
Ak sa stane že počas dvoj ročnej záručnej lehoty prestane tovar fungovať, môžete to riešiť 2 spôsobmi:
1, Vytlačte si formulár Reklamacny protokol - LedStar. Vyplňte ho a zašlite spolu s reklamovaným tovarom na našu korešpondenčnú adresu e-shopu.
2, Nahláste reklamáciu cez On-Line formulár, a zašlite tovar na korešpondenčnú adresu e-shopu.
ON-Line formulár pre nahlásenie reklamácie:
Do vašej pozornosti :
E-shop prevádzkujeme od 2009 roku. Za ten čas sme získali skúsenosti ktoré sa snažíme zužitkovať tak, aby ste vždy obdržali vaše objednávky v perfektnom stave a boli s tovarom spokojní. Za obdobie ktoré sme na trhu sme mali dostatok času aby sme zistili ktorí výrobcovia ponúkajú spoľahlivý tovar. Všetci sme však len ľudia, môže sa stať že nielen pri montáži ale aj vo výrobe u producenta môže niekedy nastať chyba. Chceme vás však uistiť, že v každom prípade budeme hľadať riešenie k vašej spokojnosti.
Celý reklamačný poriadok nájdete v Obchodných podmienkach.