|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | ![]() |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
|
Postupy, ukážky, návody Zaujímavosti |
![]() |
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti, individuálne s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.
A, Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť balíka. Ak zistí jeho poškodenie je bezpodmienečne nutné ihneď na mieste spísať s prepravcom (kuriérskou službou alebo poštou) protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Nedoporučujeme v takom prípade zásielku prevziať ! V opačnom prípade koná kupujúci na vlastné riziko a reklamácie z tohto titulu nemusia byť neskoršie uznané.
Ak po rozbalení zásielky zistíte poškodenie, je to potrebné nahlásiť primo do kuriérskej spoločnosti a to najneskôr do dvoch pracovných dní po doručení zásielky ! Hlásenie treba previesť cez formulár určený na tento účel, nájdete ho tu: Elektronický fromulár - nahlásenie poškodenia balíka
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky e-mailom na adresu ledstar@ledstar.sk Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.
B, Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov. Záručná doba osobám, používajúcich výrobok na účel podnikania nie je stanovená Občianskym zákonníkom a záručné podmienky stanovuje konkrétny dovozca resp. výrobca na 12 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na vady a chyby výrobku . Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim, či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu. Kupujúci berie ďalej na vedomie, že predávajúci nie je zodpovedný za vady vzniknuté v dôsledku stavu elektrickej siete, ktorý nezodpovedá príslušnej technickej norme.
C, Záruka sa nevzťahuje na poškodenie výrobku:
D, V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou, kupujúci má právo na to, aby predávajúci bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve a to jeho opravou, alebo ak to nebude možné tak jeho výmenou, to na základe požiadavky kupujúceho. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. Uvedené sa vzťahuje aj na prípadnú reklamáciu, ktorá nevyrieši požiadávku kupujúceho. V uvedených prípadoch postupuje kupujúci podľa Obchodných podmienok, odstavec "E, Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie". To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
E, V prípade podozrenia z neoprávneného zásahu do skladby, konštrukcie alebo prevádzkovania tovaru ma predávajúci právo odmietnuť reklamáciu. Odmietnutie reklamácie sa vzťahuje aj na nedodržanie pokynov pri inštalácií resp. umiestnení produktu alebo jeho prevádzkovanie v nevhodných podmienkach (napr. agresívne prostredie).
F, Práva zo zodpovednosti za vadu zaniknú aj v prípade, že pri odbornom posúdení vady alebo počas opravy výrobku bude jednoznačne zistené, že charakter vady bol spôsobený príčinou uvedenou v bode C. V takom prípade je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s odborným posúdením vady.
G, Postup pri reklamácii:
LedStar s.r.o.
Duklianských hrdinov 323/29
06401 Stará Ľubovňa